اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۰۷۶۷

گل به خودی کسی که برای تیم ملی یقه پاره کرد! + عکس

گل به خودی کسی که برای تیم ملی یقه پاره کرد! + عکس
میلاد محمدی در دیدار تدارکاتی تیم ملی با تونس برای اولین بار دچار اشتباه فاحش شد و تنها گل تونسی ها پس از برخورد توپ به پای وی به ثمر رسید.
۱۱:۴۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

در حالی که با آمدن میلاد محمدی به ترکیب اصلی پس از ۱۰ بازی پی در پی تا بازی با سوریه تیم ملی حتی یک گل هم دریافت نکرده بود و این بازیکن خود را در ترکیب اصلی ثابت کرده بود در دیدار با تونس اولین اشتباه فاحش خود را مرتکب شد به تیم ملی خودمان گل زد.

 

این باخت در حالی رقم خورد که تک گل بازی روی گل به خودی میلاد محمدی به ثمر رسید. آخرین بار دوازده اسفند ۹۲ بود که تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام ملت های سال ۲۰۱۵ به مصاف کویت رفت و محسن بنگر در دقیقه ۱۸ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. حالا بعد از ۴ سال و ۲۰ روز بار دیگر این اتفاق رخ داد.

 

پیش از این گفته می شد کمبود بازیکن چپ پا مشکلی است که در طول تاریخ فوتبال ایران از آن بارها آسیب دیده و اکنون با حضور میلاد محمدی جوان تا چندین سال از این نظر مشکلی نخواهیم داشت.

 

ولی به هر حال نکته جالب توجه و البته امیدوار کننده در بازی میلاد اینکه وی در این دیدار نیز به مانند همیشه در رفت و آمدها موفق بود و از سمت خود اجازه کمترین نفوذی را به وینگرهای حریف نداد.

 

میلاد در این دیدار نیز همچون بازی های قبل با تعصب بالایی به بازی پرداخت و در برخی از نبردها انگیزه بالای محمدی برای برتری بر حریف باعث اتفاقاتی همچون پاره شدن پیراهن شد. همچون آن چیزی که در عکس پایین پیداست.

گل به خودی کسی که برای تیم ملی یقه پاره کرد! + عکسگل به خودی کسی که برای تیم ملی یقه پاره کرد! + عکس

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین